بکگراند لایه باز تم یلدا

بکگراند لایه باز تم یلدا

۱۲طرح لایه باز دکور و آبجکتهای لازم برای مراسم یلدا به صورت دانلودی و با سبک کلاسیک و سنتی دیزاین شده با رزولیشن ۳۰۰ دی پی آی وابعاد ۳۰ .۲۰ با فرمت کار psd
قیمت : 197000تومان کلیک کنید!
بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بکگراند جشن شکوفه ها به صورت پی اس دی و کاملا لایه باز در ابعاد ۳۰ . ۲۰ و رزولیشن کار ۳۰۰ دی پی آی مناسب طراحی تم جشن شکوفه ها عکس مدارس و مهد ومراسم و جشن شکوفه ها برای دختران و پسران با شروع مدارس و آغاز سال تحصیلی برای کودکان مراسم و جشن برگزار می شود به همین مناسبت ما طرح هایی را با همین موضوع آماده و طراحی کرده ایم .بکگراند جشن فون مدرسه در طرح هایی جدید با رنگ آمیزی جذاب برای کودکان اجزای مشاهده شده در تصویر به صورت لایه باز و مجزا از هم هستند و قابل ادیت در نرم افزار فتوشاپ که شما میتوانید تغییرات دلخواه در این بکگراند های لایه باز به صورت PSD هستند ایجاد کنید. و عکس دانش آموزان را در این طرح ها مونتاژ کنید.طراحی کار با رنگ آمیرزی وایت و روشن می باشد . مراسم مذکور برای دانش آموزان کلاس اول برگزار میشود. اجزای :کتاب،مداد،تخته سیاه،کتابخانه پنجره ،رنگین کمان،گل،شکوفه،صندلی،کره زمین،بادکنک پارکت،پرده،برگ و… فایل لایه باز ویژه مهر ماه کارهای رویت شده فون مدرسه به همراه متن و فونت psd با جذابترین رنگها دراین (محصول با کد ۱۰۰۱۲) بصورت دانلود پس از پرداخت وجه می باشد.( تم بکگراند ویژه مدارس)
قیمت : 130000 تومان کلیک کنید!

برش دادن وتراز کردن عکس درفتوشاپ

یکی از ویژگی های بالقوه نرم افزار فتوشاپ امکان اصلاح تصاویر است. 

برش دادن و تراز کردن عکس در فتوشاپ شما  میتوانید کیفیت رنگ

را اصلاح کرده و شدت رنگ از عکس های گرفته شده یا اسکن شده را اصلاح کنید

. همچنین میتوانید اشکالاتی که در ترکیب رنگها و یا وضوح عکس بوجود آمده است اصلاح کنید .

-grop کردن

در فتوشاپ مجموعه کاملی از ابزارهای اصلاح رنگ برای تنظیم رنگ ها هر عکسی ارائه شده است

برش دادن وتراز کردن عکس.در گرافیک کامپیوتری انواع مختلفی دقت وضوح رزولیشن وجود دارد

تعداد پیکسل ها درهر واحد طول تصویر را دقت وضوح تصویر یا رزولیشن می نامند که بطور معمول بر حسب تعداد پیکسل در هر اینچ اندازه گیری میشود . تصویری با دقت وضوح بالا تصویریست که دارای پیکسل های بیشتری باشد تصاویر تحت فتوشاپ می توانند از دقت وضوح بالا یعنی  dpi 300 یا بادقت پایین یعنی  ۷۲ dpi یا  dpi 96 برخوردار باشند.

تعداد پیکسل ها به ازای واحد طول در مانیتور را دقت وضوح مانیتور میگویند که بطور معمول بر حسب تعداد پیکسل در هر اینچ میباشد در اکثر کامپیوترها دقت وضوح مانیتور بر روی x 800 600 یا ۷۶۸ x1024 تنظیم میشود پیکسل های تصویر مستقیما به پیکسل های مانیتور تبدیل میشوند در فتوشاپ اگر دقت وضوح تصویر از دقت وضوح مانیتور بیشتر باشد  تصویر روی مانیتور بزرگتر از ابعاد چاپی آن نمایش داده میشود. قابل ذکر است که هرچه دقت وضوح تصویر بیشتر باشد اندازه فایل نیز بزرگتر میشود  .

(N) Crop Toolبرای برش تصویر میتوان فرمان یا ابزار  

برش-تصویرpsdmode.ir

را بکار برد که پیکسل های خارج از ناحیه انتخاب شده برای برش را پاک میکند بدین منظور ابزار Crop را فعال کنید شما میتوانید در نوار ابزار گزینه ها ابعاد تصویر نهایی را برحسب اینچ وارد نمایید ) رنگ سبز)

برش-عکسpsdmode.ir

اینک یک خط برش دور تصویر بکشید .

برش دادن وتراز کردن عکس

با نگه داشتن موس در اطراف ناحیه انتخابی نشانه گر موس به یک پیکان دوسر تبدیل میشود و شما در این حالت میتوانید تصویرتان را تراز کنید و با استفادر از گره های اطراف کادر اندازه تصویر را تنظیم کنید .

چرخاندن-در-فتوشاپpsdmode.ir

در پایان دکمه Enter را فشار دهید تا تصویر برش بخورد و همه پنجره تصویر را اشغال میکند .

آموزش-فتوشاپpsdmode.ir

در صورتی که از یک عکس اسکن شده استفاده میکنید به مسیرزیر

File >> Automate >> Crop and Straighten Photos انتخاب کنید به این تریب فتوشاپ لبه های مربعی تصویر که با پس ضمینه تضاد دارند شناسایی کرده و آنها را در حالت صاف قرار می دهد نتیجه این عمل در یک پنجره تصویر جداگانه نشان داده میشود سپس شما میتوانید تصویر را با اندازه دلخواه برش داده و استفاده کنید

توضیحات
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
به اشتراک بگذارید :
فیسبوک گوگل تویتر کلوب فیسنما دیگ یاهو