بکگراند لایه باز تم یلدا

بکگراند لایه باز تم یلدا

۱۲طرح لایه باز دکور و آبجکتهای لازم برای مراسم یلدا به صورت دانلودی و با سبک کلاسیک و سنتی دیزاین شده با رزولیشن ۳۰۰ دی پی آی وابعاد ۳۰ .۲۰ با فرمت کار psd
قیمت : 197000تومان کلیک کنید!
بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بکگراند جشن شکوفه ها به صورت پی اس دی و کاملا لایه باز در ابعاد ۳۰ . ۲۰ و رزولیشن کار ۳۰۰ دی پی آی مناسب طراحی تم جشن شکوفه ها عکس مدارس و مهد ومراسم و جشن شکوفه ها برای دختران و پسران با شروع مدارس و آغاز سال تحصیلی برای کودکان مراسم و جشن برگزار می شود به همین مناسبت ما طرح هایی را با همین موضوع آماده و طراحی کرده ایم .بکگراند جشن فون مدرسه در طرح هایی جدید با رنگ آمیزی جذاب برای کودکان اجزای مشاهده شده در تصویر به صورت لایه باز و مجزا از هم هستند و قابل ادیت در نرم افزار فتوشاپ که شما میتوانید تغییرات دلخواه در این بکگراند های لایه باز به صورت PSD هستند ایجاد کنید. و عکس دانش آموزان را در این طرح ها مونتاژ کنید.طراحی کار با رنگ آمیرزی وایت و روشن می باشد . مراسم مذکور برای دانش آموزان کلاس اول برگزار میشود. اجزای :کتاب،مداد،تخته سیاه،کتابخانه پنجره ،رنگین کمان،گل،شکوفه،صندلی،کره زمین،بادکنک پارکت،پرده،برگ و… فایل لایه باز ویژه مهر ماه کارهای رویت شده فون مدرسه به همراه متن و فونت psd با جذابترین رنگها دراین (محصول با کد ۱۰۰۱۲) بصورت دانلود پس از پرداخت وجه می باشد.( تم بکگراند ویژه مدارس)
قیمت : 130000 تومان کلیک کنید!

آموزش فتوشاپ CS4

آموزش فتوشاپ CS4
9 اکتبر 20

آموزش فتوشاپ CS4

آموزش فتوشاپ CS4

انجام چند پروژ ساده

در فصل گذشته تا حدودی با محیط نرم افزاری Abod Photoshop cs4  آشنا شدیم

به منظور آشنایی کامل تر با انجام یک پروژه شما را با امکانات این نرم افزار بیشتر آشنا می کنیم .پس به تر تیب دستورات زیر را اجرا کنید .

آموزش فتوشاپ CS4

۱- از مسیر open  < file کادر شناور open  را باز می کنیم

۲- توسط کادر فوق از هارد دیسک خود دو تصویر را انتخاب کنید و دکمه open  را فشار دهید

آموزش فتوشاپ CS4

۳- پس از وارد شدن این تصاویر به داخل نرم افزار از طزیق آیکون Arrenge Document حالت اجرای این دو تصویر را انتخاب کنید .

آموزش فتوشاپ CS4

۴- اکنون اولین ابزار جعبه ابزار یعنی Move (جابه جایی ) را انتخاب کنید . سپس توسط کلیک و دراگ موس تصویر کودک را درون تصویر بعدی قرار می دهیم.

آموزش فتوشاپ CS4

آموزش فتوشاپ CS4

۵- همان طور که مشاهده می کنید تصویر کودک خیلی از تصویر زمینه کوچک تر است . به منطور رفع این مشکل در حالی که ابزار Move  (جابه جایی ) هنوز انتخاب است به نوار Options  و علامت تیک گزینه  Show Transform Controls  را فعال کنید .

با این کار اطراف تصویر بچه را خط چین فرا می گیرد . در همین حال نشانگر موس را به لبه تصویر کودک برده تا شکل آن عوض شود .حال با نگه داشتن کلید Shift از صفحه کلید و دراک موس تصویر کودک به میزان مورد نظر بزرگ کنید .

آموزش فتوشاپ CS4

۶- مجددا به جعبه ابزار رفته و ابزار  Magic Wand Tool  را انتخاب کرده و یک بار به روی فضای سفید رنگ عکس کودک کلیک کنید .

آموزش فتوشاپ CS4

۷- در حال حاضر محیط سفید رنگ را نقطه چین هایی احاطه کرده اند  ودوربر کردن عکس با زدن دکمه Delete  از صفحه کلید محوطه سفید رنگ را حذف کنید.

ترفند فتوشاپ psdmode.ir

برای از بین بردن خط چین های دور عکس از کلید ترکیبی Ctrl+D  ازصفحه کلید استفاده کنید

توضیحات
چه امتیازی می دهید؟
5 / 1.00
[ 1 رای ]
به اشتراک بگذارید :
فیسبوک گوگل تویتر کلوب فیسنما دیگ یاهو