بک گراند لایه باز هفت سین نوروز

بک گراند لایه باز هفت سین نوروز

بکگراند وایت روم نوروز ۱۳طرح لایه باز فرمت کار پی اس دی رزولیشن ۳۰۰ دی پی آی ابعادطرح هفت سین ۲۰ .۳۰ میباشد طرح وایت روم از اتاق و دکور آتلیه مناسب مراسم نوروز
قیمت : 65000تومان کلیک کنید!
بک گراند لایه باز تقویم1399

بک گراند لایه باز تقویم1399

دانلود لایه باز تقویم ۱۳۹۹ مناسب عکس کودک نوزاد و تقویم دیواری در ابعاد سالنامه لایه باز ۱۳۹۹A4 وابعاد ۴۸ .۲۳ ورزولیشن ۳۰۰ دی پی آی این ابعاد جهت تبلیغات شغل و حرفه شما ارائه شده است طرح لایه باز سالنامه ویژه سال جدید که با نماد حیوان موش نامگذاری شده است در ۹ سبک از ایده متفاوت و فرمت کار psd به صورت لایه باز یا همان پی اس دی
قیمت : 48000 تومان کلیک کنید!

غذاهای مضر

غذاهای مضر
29 جولای 15

متخصصان تغذیه می ‌گویند ۷ غذا هست که همه و مخصوصا سالمندان باید از مصرف آن ها خودداری کنند

فست ‌فودها لازم نیست در مورد غذاهای آماده زیاد صحبت کنیم، چرا که بیشتر افراد در مورد مضرات آن ها زیاد شنیده ‌اند. تنها یک جمله کافی است: ” فست‌ فود نخورید “. روغن‌ های اشباع: از خریدن و خوردن کلوچه ‌ها، شیرینی ‌ها، کراکرها، فست ‌فود و یا هر غذایی که با روغن‌ های اشباع تهیه شده خودداری کنید تا هم جلوی بیماری قلبی را بگیرید، هم جلوی پیری را. روغن‌ های صنعتی: روغن‌ های صنعتی که در تهیه ی چیپس‌ ها و سایر اسنک‌ ها کاربرد دارند، سبب درد شکم و سایر مشکلات گوارشی می ‌شود و مصرف آن ها باعث می ‌شود که افراد کمتر به سوی خوردن میوه و سبزی که پوست را شاداب می ‌کنند، بروند. نیترات ‌ها :نیترات‌ ها که به میزان زیاد در هات ‌داگ ‌ها و گوشت ‌های نمک‌ سود شده وجود دارند، سرطان ‌زا هستند و توصیه می‌ شود اگر غذاهایی که حاوی نیترات‌ ها است، مصرف می ‌کنید، حداقل از ویتامین‌ ث بیشتری استفاده کنید تا از تاثیر این مواد روی معده شما کاسته شود. چربی ‌های اشباع: حیوانی این چربی اشباع درون برخی گوشت‌ های قرمز پُرچرب، پوست مرغ و همچنین در لبنیات پُرچرب موجود است و بهتر است در مصرف آن ها حد تعادل رعایت شود. میان ‌وعده ‌های شور: مصرف میان ‌وعده ‌های شور باعث افزایش فشار خون شده و تحقیقات نشان داده مصرف زیاد مواد شور و چرب باعث ابتلا به برخی بیماری‌ های مزمن و همچنین پیری پوست می ‌شود. غذاهای فریز: شده این غذاها به‌ طور طبیعی برای سلامت بدن مُضر نیستند؛ البته اگر به‌ طور مناسب فریز شوند. اما اگر می ‌توانید غذاهای تازه مصرف کنید، خوردن گوشت و غلات و فیبرها به‌ صورت تازه که حاوی مقدار بیشتری آنتی ‌اکسیدان ‌های ضد پیری است، توصیه می‌ شود.

توضیحات
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]