بکگراند لایه باز تم یلدا

بکگراند لایه باز تم یلدا

۱۲طرح لایه باز دکور و آبجکتهای لازم برای مراسم یلدا به صورت دانلودی و با سبک کلاسیک و سنتی دیزاین شده با رزولیشن ۳۰۰ دی پی آی وابعاد ۳۰ .۲۰ با فرمت کار psd
قیمت : 197000تومان کلیک کنید!
بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بکگراند جشن شکوفه ها به صورت پی اس دی و کاملا لایه باز در ابعاد ۳۰ . ۲۰ و رزولیشن کار ۳۰۰ دی پی آی مناسب طراحی تم جشن شکوفه ها عکس مدارس و مهد ومراسم و جشن شکوفه ها برای دختران و پسران با شروع مدارس و آغاز سال تحصیلی برای کودکان مراسم و جشن برگزار می شود به همین مناسبت ما طرح هایی را با همین موضوع آماده و طراحی کرده ایم .بکگراند جشن فون مدرسه در طرح هایی جدید با رنگ آمیزی جذاب برای کودکان اجزای مشاهده شده در تصویر به صورت لایه باز و مجزا از هم هستند و قابل ادیت در نرم افزار فتوشاپ که شما میتوانید تغییرات دلخواه در این بکگراند های لایه باز به صورت PSD هستند ایجاد کنید. و عکس دانش آموزان را در این طرح ها مونتاژ کنید.طراحی کار با رنگ آمیرزی وایت و روشن می باشد . مراسم مذکور برای دانش آموزان کلاس اول برگزار میشود. اجزای :کتاب،مداد،تخته سیاه،کتابخانه پنجره ،رنگین کمان،گل،شکوفه،صندلی،کره زمین،بادکنک پارکت،پرده،برگ و… فایل لایه باز ویژه مهر ماه کارهای رویت شده فون مدرسه به همراه متن و فونت psd با جذابترین رنگها دراین (محصول با کد ۱۰۰۱۲) بصورت دانلود پس از پرداخت وجه می باشد.( تم بکگراند ویژه مدارس)
قیمت : 130000 تومان کلیک کنید!

 

دانلود نرم افزار پرتابل فتوشاپ

نرم افزار پرتابل فتوشاپwww.psdmode.ir


Photoshop، به معنی فروشگاه عکس)محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافته و برای ساختن یا تغییر دادن عکس‌ها بکار می رود. فتوشاپ برای سیستم عامل ویندوز و مکینتاش قابل استفاده است. هم‌چنین نسخه‌های مختلفی این نرم‌افزار تا نسخهٔ دهم ، در سیستم عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای واسطه (مانند CrossOver)قابل استفاده است.فتوشاپ یکی از نرم افزاری های مجموعه بی نظیر Adobe Master Collection CS4 است که تمامی نرم افزار های نسخه CS4 را در خود جای داده است. پردازشگر تصویر فتوشاپ نهایت هنر یک کاربر را می تواند برای بازدید کننده نمایان کند. ارتباط قدرتمند و کامل فتوشاپ با دیگر نرم افزار های کمپانی ادوبی باعث شده تا انتخاب اول کاربران Photoshop باشد. نسخه جدید با تغییرات و امکاناتی فوق العاده در دسترس قرار گرفته است . فتوشاپ چند سالی است که به صورت دو نسخه ارائه می گردد Adobe Photoshop CS4 و Adobe Photoshop CS4 Extended که فقط به ظاهر در یک کلمه Extended با هم تفاوت دارند اما در عمل تفاوت های زیادی را نمایان می کنند . کامل ترین نسخه ای که به بازارها عرضه می گردد همین نسخه Extended است.

محیط گرافیکی فتوشاپ ۱۱ کاملا تغییر و بهینه شده است تا بازهم کاربران به آسانی کار ویرایش را انجام دهند. البته براش ها ، افکت ها و فیلتر های بسیار زیبا و جدیدی به نسخه جدید اضافه گردیده اند. در نسخه جدید حتی می توان با کمی حوصله فایل های ۳D و به صورت انیمیشن طراحی کرد . در نهایت هم هنر ادوبی با ارائه فرمتی جدید یعنی PSB که مختص فتوشاپ بوده و قدرت پردازش تصویر تا حجم بی نظیر ۲ گیگابایت را به کاربران هدیه می کند. نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Portable نیازی به نصب ندارد . فتوشاپ ۱۱ فینال را با حجم ۴۸ مگابایت دانلود کنید.

 

ویژگی ها و قابلیت های جدیدنرم افزارAdobe Photoshop CS4 :
– قابلیت‌ های بهبود یافته برای جابجا کردن، زوم کردن و چرخاندن تصاویر در هنگام ویرایش
– یک پالت بسیار جالب شامل گزینه ‌های لایه ‌های تنظیم کننده و ماسک ‌ها
– امکان تغییر ابعاد تصویر بدون تاثیر بر اجزای مشخص
– نوعی جدید از آمیختگی لایه‌ها برای ترکیب عکس هایی با فاصله کانونی متفاوت برای ایجاد عمق میدان روی عکس ‌ها
– همکاری بیشتر بین Photoshop و Lightroom خصوصاً برای ایجاد عکس‌های HDR و پانوراما و تصاویر چند لایه
– تنظیمات بیشتر برای چاپ مثل چاپ تصاویر ۱۶ بیت در سیستم‌های مک و همچنین امکان دیدن مناطق خارج از Gamut
– امکان ساخت پانورامای ۳۶۰ درجه با استفاده از عکس‌های مختلف
– قابلیت‌های بیشتر برای پردازش فایل‌های خام یا Raw در برنامه ACR جدید یعنی Camera Raw 5
– امکان دیدن چندین سند باز در Tabهای مختلف تقریباً شبیه به برنامه مرورگر فایرس
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد
.

دانلود فایلwww.psdmode.ir

download فون عروس دامادبا بک گراند تیره

دانلود : ۴۸ مگابایت

lock فون عروس دامادبا بک گراند تیره 

توضیحات
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]
به اشتراک بگذارید :
فیسبوک گوگل تویتر کلوب فیسنما دیگ یاهو