بکگراند لایه باز تم یلدا

بکگراند لایه باز تم یلدا

۱۲طرح لایه باز دکور و آبجکتهای لازم برای مراسم یلدا به صورت دانلودی و با سبک کلاسیک و سنتی دیزاین شده با رزولیشن ۳۰۰ دی پی آی وابعاد ۳۰ .۲۰ با فرمت کار psd
قیمت : 197000تومان کلیک کنید!
بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

بکگراند جشن شکوفه ها به صورت پی اس دی و کاملا لایه باز در ابعاد ۳۰ . ۲۰ و رزولیشن کار ۳۰۰ دی پی آی مناسب طراحی تم جشن شکوفه ها عکس مدارس و مهد ومراسم و جشن شکوفه ها برای دختران و پسران با شروع مدارس و آغاز سال تحصیلی برای کودکان مراسم و جشن برگزار می شود به همین مناسبت ما طرح هایی را با همین موضوع آماده و طراحی کرده ایم .بکگراند جشن فون مدرسه در طرح هایی جدید با رنگ آمیزی جذاب برای کودکان اجزای مشاهده شده در تصویر به صورت لایه باز و مجزا از هم هستند و قابل ادیت در نرم افزار فتوشاپ که شما میتوانید تغییرات دلخواه در این بکگراند های لایه باز به صورت PSD هستند ایجاد کنید. و عکس دانش آموزان را در این طرح ها مونتاژ کنید.طراحی کار با رنگ آمیرزی وایت و روشن می باشد . مراسم مذکور برای دانش آموزان کلاس اول برگزار میشود. اجزای :کتاب،مداد،تخته سیاه،کتابخانه پنجره ،رنگین کمان،گل،شکوفه،صندلی،کره زمین،بادکنک پارکت،پرده،برگ و… فایل لایه باز ویژه مهر ماه کارهای رویت شده فون مدرسه به همراه متن و فونت psd با جذابترین رنگها دراین (محصول با کد ۱۰۰۱۲) بصورت دانلود پس از پرداخت وجه می باشد.( تم بکگراند ویژه مدارس)
قیمت : 130000 تومان کلیک کنید!

 

قیمت گذاری روی عکس

 

 

www.psdmode.ir .137 طبیعت

 

روزانه چیزی در حدود ۸۰ هزار عکس در دنیا مجوز نشر  می گیرند. در دنیای عکاسی این تعداد عکس ارزشی حدود۲ میلیارد دلار در سال دارد. در این مقاله اصول اولیه بازاریابی و ارزش گذاری روی عکسهای خود را خواهید آموخت. تا بدین وسیله شاید شما هم بتوانید  روزنه ای برای مطرح کردن آثار خود و بهرهب ردای تجاری از آنها بیابید.

بیش از ۲۹ سال پیش من اولین چک مربوط به یکی از عکسهایم را دریافت کردم. برای یک عکاس طبیعت مبتدی، این رویداد هیجان انگیز غیرقابل توصیف است این چک موید ارزش اثر من بود. امروزه بیش از ۱۰ هزار از عکسهای من در منابع معتبر منتشر شدها ند و شخصا اطمینان دارم که شما نیز به چنین جایگاهی خواهید رسید

سوال اساسی این است که ماهیت تجاری عکس چیست و چگونه می توان به آن رسید؟ در واقع میت وان گفت که با تعریف حق امتیاز برای عکسی که در کلکسیون شما وجود دارد، ماهیتی تجاری برای آن تعریف میکنید

 به عنوان مثال اگر برای استفاده تجاری از یک عکس برای مدت یکسال رقم ۱ دلار را درنظر بگیرید، آنگاه در صورتی که دارای ۱۰ هزار عکس (قابل ارائه )باشید.از هم اکنون سرمایه سالانه بالقوه ای در حدود ۱۰ هزار دلار دارید

منظور از(قابل ارائه ) این است که عکس مربوطه به خوبی ارائه شده است، اصول اولیه عکاسی در آن وجود دارد و موضوع عکاسی به خوبی درآن مشهود است.

این مشخصات را تقریبا در همه عکسهایی که در کتابها، مجلات، تقویمها یا تبلیغات مشاهده میک نید، می ت وانید ببینید.

بنابراین به خاطر داشته باشید که هربار که دکمه شاتر دوربین را فشار می دهید اگر اصول اولیه را رعایت نمایید در واقع در حال حفاری یک معدن طلا هستید برخی ممکن است جز سنگ و خاک عایدی نداشته باشند، بعضی دیگر ممکن است سنگهایی کوچک از طلا را به دست آورند و برخی ممکن است به رگه اصلی طلا دست یابند.

یکی از بهترین روشها برای بازاریابی عکس، تعریف اهداف اولیه است. این کار را بر اساس تعداد عکسهایی که تاکنون گرفتها ید، و تعدادی که قصد دارید از این به بعد بگیرید، انجام دهید.

همانند معدن طلا، عکسها نیز قرار است تا مدتی برای شما درآمد تولید نمایند. مدت زمانی که برای بازاریابی صرف میک نید نیز باید مد نظر قرار گیرد. اگر در هر هفته بتوانید چند ساعتی را برای مدیریت، سازماندهی و ارسال تصاویر برای مشتریان بگذارید، میت وان گفت که پایه های اولیه یک تجارت موفق را بنانهادهاید.

قبل از شروع

گرچه ده هزار عکس رقم خوبی برای آغاز کار است اما میتوان کار را با ۱۰۰۰ عکس نیز شروع کرد؛ نگران کمیت نباشید زیرا بعد از مدت کوتاهی تعداد کافی عکس را گردآوری خواهید کرد.

شاخص ضروری بعدی برای موفقیت این است که هویتی تجاری برای خود تعریف نمایید. عکاسانی که درامد کسب میکنند، افرادی هستند که هویت تجاری خود را ارائه کرده و اثر خود را میفرو شند. بنابراین اگر واقعا به دید یک شغل به این کار نگاه می کنید و مایلیدکه روی دانش عکاسی، تجهیزات مورد نیاز و زمان سرمایه گذاری نمایید، پاسخی مناسب از حرکت خود دریافت خواهید نمود.

گام بعدی این است که جایگاه خود را در این بازار بیابید. به یک فروشگاه کتاب رفته و کتابها و عکسهایی را بیابید که مشابه عکسهای شما هستند. به مجلات دقت کنید، کارتهای تبریک را تحلیل نمایید و اسامی ناشران و کسانی که این عکسها را چاپ کرده اند یادداشت نمایید. تقریبا میتوان گفت در همه زمینه ها، از عکاسی طبیعت گرفته تا عکاسی خبری ونشریات و کتابهای مرتبطی وجود دارد. یک  عکاس هوشیار تمام این منابع را به عنوان مشتریانی بالقوه زیرنظر میگرند.

برقراری تماس

روشهای ورود به بازار عکس بسیار گسترده تر از آن است که در این مقاله بگنجد. اما اجازه دهید یکی از شیوه هایی که تقریبا هرکسی از عهده آن بر میآ ید را در اینجا بررسی کنیم.

بعد از اینکه کسی را یافتید که یک مشتری بالقوه به حساب می آید، درخواست خود را در نامه ای شکیل مطرح کرده  و نسخها ی از راهنمای ارسال عکس برای آن موسسه را بخواهید. و به خاطر داشته باشید که یک بیوگرافی مختصر به همراه سوابق کاریدر صورت وجودضمیمه نامه نمایید.

خود را سازماندهی کنید

از جمله مهمترین ضروریات فعالیت تجاری شما،  سازماندهی مناسب میب اشد. باید بتوانید که عکسهای خود را به سادگی سازماندهی کرده و به سرعت آنها را ارائه نمایید. گرچه شخصا در چهار سال اخیر منحصرا به شکل دیجیتالی عکسهایم را مطرح کردها م، اما چیزی در حدود هزار اسلاید سازماندهی شده دارم.

اگر برخی از نمونه کارهایتان به شکل اسلاید و تصاویر ترانسپارنت مطرح شدها ند، توصیه می کنم تا از صفحات آرشیو کننده اسلاید با سوزنهای پلاستیکی استفاده کرده و آنها را در فایلها و پوشه های آویز بایگانی نمایید. بهترین شیوه برای فایلهای دیجیتال نیز استفاده از دیسکهای سخت و سی دی ها است.

برای فایلهای RAW ، فیلمهای اسکن شده یا فرمتهایی نظیر TIFF میتوانید از برنامه هایی نظیر iView Media استفاده کنید. این برنامه به همراه HindSight بهترین امکانات مدیریتی را برای کنترل عکس در اختیار شما قرار می دهد. بهتر است با استفاده از برنامه های دلخواه خود، اطلاعات metadata( نظیر عنوان عکس، کلیدواژه، اطلاعات کپی رایت و غیره ) را نیز به عکسها بیفزایید . در راستای شماره گذاری عکسها به این نتیجه رسیدها م که انتخاب سادهت رین شیوه ممکن برای شمارهگ ذاری تا حد قابل توجهی به کارایی شما در سازماندهی آنها می ا فزاید.

ارسال تصاویر

هر جا که امکانپ ذیر است، ترجیحا از شیوه ارسال عکس به شکل دیجیتالی استفاده کنید. اگر قصد ارسال عکسهای آنالوگ را دارید، بهتر است ابتدا آنها را اسکن کنید. در این حالت اسکن تصاویر با دقت ۶ مگاپیکسل نتیجه مطلوب را برای ارائه به نشریات در بر خواهد داشت.

فایلهایی که به صورت دیجیتال عرضه می شوند، باید در قالب یک CD حاوی تصاویر TIFF  هشت بیتی یا تصاویر JPEG با بالاترین کیفیت ممکن باشند. دقت این تصاویر باید روی  DPI 300 تنظیم شده باشد.

ابعاد عکسهایی که نشریات گوناگون توقع دارند با یکدیگر متفاوت است و باید مطابق با چهارچوبی که به شما ارائه شده است عمل کنید. حتما به یاد داشته باشید که در فیلد IPTC فایلهاجهت امنیت بیشتراطلاعات کپی رایت خود را درج نمایید. رهگیری و به خاطر سپردن این که چه عکسی برای چه کسی ارسال شده است نیز مهم است. به عنوان مثال عکسی که برای مدت شش ماه در اختیار یک مشتری خاص قرار گرفته است، اگر به صورت تصادفی برای مشتری رقیب نیز قرار داده شود باعث ایجاد اختلال و نا رضایتی از شما خواهد شد. همواره رکوردهای مربوط به مشتریان خود را به روز نمایید.من مرسولات خود را معمولا با خدمات پستی FedEx یا UPS و برای صبح روز بعد میف رستم. بدین ترتیب ناشر عکس اطمینان میابد که با مشتری هدفمند و جدی طرف شده است و به کار شما بها می دهد.

قیمت گذاری: سود کوتاه مدت را در اولویت قرار ندهید

قیمت گذاری سختت رین قسمت فعالیت تجاری شما در زمینه عکی به شمار میر ود. قیمتها معمولا از سوی مشتری به شما دیکته می شود. اگر برای ارسال عکس چهارچوبی تعیین شده باشد، معمولا روی همان فرم قیمتها نیز مطرح شده اند. اما اگر یک خریدار با شما تماس بگیرد، میتوانید.  بر ا ساس تعرفه قیمت و نرم افزارهایی که برای قیمت گذاری موجودند عمل کنید. توصیه می کنم که از خریدار بخواهید اول قیمت پیشنهادی خود را مطرح کند. آنگاه می توانید تعرفه های استاندارد برای کاربریهای گوناگون را با آنها مطرح نمایید. معمولا بعد از این مرحله چانه زنی برای رسیدن به یک قیمت میانه آغاز می شود که نسبت به حالت ولیه نفع شماست.

مهمترین نکته این است که، برای هر عکس یقین حاصل کنید که حق طبع انحصاری را به هیچ خریداری واگذار نکنید، تا بدین وسیله بتوانید امتیاز فروش عکس خود را در موقعیتهای مختلف در اختیار داشته باشید.

بهره برداری از وب

اینترنت همواره بخشی رو به رشد از کار من بوده است. در سالهای اولیه، تنها پنج درصد منبع درامد مرا تشکیل می داد. اما امروزه ضمن اینکه بخش عمدها ی از درامد مرا تامین می کند، منبعی ارزشمند برای ایجاد زیرساختهای لازم عکاسان نیز به شمار میآ ید. بنابراین هیچگاه آن را دست کم نگیرید. اگر سایت ندارید، یکی بسازید! سعی کنید کار مرور و مشاهده عکسها در آن به سادگی صورت گیرد. از کلیدواژه ها و طبقه بندیهایی معقول برای صفحات خود استفاده کنید. سعی کنید سایت خود را در موتورهای جستجوی معتبر ثبت نمایید. به خاطر داشته باشید یک فروشگاه بدون پنجره خریداران کمی را به خود جلب خواهد کرد .

آژانسهای فروش عکس

با رشد کتابخانه عکسهای شما، می توانید از آژانسهای معامله عکس برای گسترده تر کردن بازه فروش عکسهایتان کمک بگیرید. نکات مثبت و منفی متعددی در انتخاب این استراتژی وجود دارد. اولین نکته مثبت این است که می توان به بازارهایی راه یافت که امکان نفوذ به آن در ابتدای کار برای شما غیر ممکن یا سخت است. اما نکته منفی این است که ۵۰ درصد درآمد به عنوان حق کمیسیون این آژانس ها از درامد شما کم می شود. گاهی اوقات برخی از آژانسهای خارجی آنچه به شما پرداخت می کنند رقمی در حدود ۲۲ درصد است. از طرفی حق امتیاز عکسهای شما برای مدتی در حدود ۴ تا ۸ سال از شما گرفته می شود و با توجه به نوع قراردادی که امضا می کنید ممکن است اجازه نداشته باشید که شخصا برای عکسهای خود بازاریابی نمایید. کار با آژانسهای معامله عکس می تواند سودآور باشد، اما به یاد داشته باشید که آن را منبع اصلی درآمد خود قرار ندهید.

جمع بندی

آنچه در این مقاله گفته شد، برای اینکه شما را به سمت وجه تجاری عکاسی سوق دهد کافی است. موکدا باور دارم که اگر سرمایه گذاری کافی در این ماجراجویی انجام دهید، می توانید درآمد لازم برای گذران یک زندگی خوب را کسب کنید. از طرفی، اگر قبلا عکسهای خوبی گرفته اید و تمایل به بازاریابی آنها دارید، تنها محدودیت شما محدوده زمینی است که در آن گام بر می دارید و گستره آسمانی است که زیر آن زندگی می کنید.

توضیحات
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
به اشتراک بگذارید :
فیسبوک گوگل تویتر کلوب فیسنما دیگ یاهو